bezár
 

Felhasználói adatlap

-- Mészáros Emma --

felhasználói adatlapja

Mészáros Emma vagyok, jelenleg hatodéves magyar-angol tanáris hallgató. Sosem tudom kijelenti, hogy melyik a fő szakom, mindig változik, hogy miben érzem magam megerősödve. A jelen oktatási helyzetben, egy karnyújtásnyira a diplomától, rengeteg kérdés megválaszolatlan még a fejemben. De egy dologban megerősítettek a gyakorlatok: tanítani, gyerekekkel dolgozni fun! A többi pedig csak hangulat.

Mészáros Emma által feltöltött cikkek:

Legyen az irodalom mindenkié 2.
Legyen az irodalom mindenkié 2.
Négy pályakezdő tanár Fenyő D. György módszertani könyvéről
Fenyő D. György Az irodalomtanítás módszertana című kétkötetes kézikönyve széleskörű, tapasztalatokon és tudáson alapuló, gyermek- és tantárgyközpontú módszertani repertoárt nyújt a leendő és aktív magyartanárok kezébe, azzal a didaktikai célzattal, hogy minden magyarórának legyen meg a maga létjogosultsága, értelme, miközben az anyanyelvi kompetencia fejlesztése is megvalósul. Négy pályakezdő tanár recenziója a könyvről, melyben a teljes koncepció átfogó vizsgálata  után a számukra különösen megragadó szakaszokat veszik górcső alá. A cikk első része után íme, a második, befejező rész. 
Legyen az irodalom mindenkié 1.
Legyen az irodalom mindenkié 1.
Négy pályakezdő tanár Fenyő D. György módszertani könyvéről
Fenyő D. György Az irodalomtanítás módszertana című kétkötetes kézikönyve széleskörű, tapasztalatokon és tudáson alapuló, gyermek- és tantárgyközpontú módszertani repertoárt nyújt a leendő és aktív magyartanárok kezébe, azzal a didaktikai célzattal, hogy minden magyarórának legyen meg a maga létjogosultsága, értelme, miközben az anyanyelvi kompetencia fejlesztése is megvalósul. Négy pályakezdő tanár recenziója a könyvről, melyben a teljes koncepció átfogó vizsgálata  után a számukra különösen megragadó szakaszokat veszik górcső alá. A cikket két részben közöljük. 
bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés