bezár
 

Felhasználói adatlap

-- Láng Eszter --

felhasználói adatlapja

Képzőművész, művészeti író, költő; Korondon (Románia) született 1948-ban. A bölcsészdiploma megszerzése után festészetet és grafikai alapokat Torok Sándortól tanult. Rendszeres résztvevője országos és nemzetközi képzőművészeti tárlatoknak. Grafikával, fotóval, installációval és performansszal is foglalkozik. Számos képzőművészeti elismerésben részesült. Képzőművészeti írásai a Balkon, Új Művészet, FlashArt, Várad, Műút stb. művészeti folyóiratokban jelentek meg. Tagja a Magyar Alkotóművészek Országos Egyesületének, a Magyar Elektrográfiai Társaságnak, a Lengyel Pasztellfestők Társaságának (Stowarzyszenie Pastelistów Polskich), a D. Fleiss and East-West Artists nemzetközi képzőművészeti egyesületnek. Verseit közölte az Élet és Irodalom, a Várad, a a Vigilia, Mozgó Világ, Holmi, Parnasszus, Irodalmi Jelen, Parnasszus, Prae, Hazanéző. Debrecenben él.

Láng Eszter által feltöltött cikkek:

A Bauhaus sugárzó fénye
A Bauhaus sugárzó fénye
Inspirációk a jövőből - A Symposion Társaság kiállítása a Magyar Elektrográfiai Társaság meghívott tagjainak részvételével
A Symposion Társaság kezdeményezésére és a Magyar Elektrográfiai Társaság bevonásával született meg az Inspirációk a jövőből című, meghívásos kiállítás 30 elektrográfus részvételével, a Bauhaus művészeti iskola alapításának százéves évfordulója alkalmából.
Amikor felnő a magányos csecsemő
Amikor felnő a magányos csecsemő
Áfra János Rítus című kötetéről, Kalligram, 2017, 108 o.
„Úgy kezdődik, hogy egy magányos / csecsemő némán fekszik a tengerparton” – olvasom a hátlapon, hogy azonnal belenyilalljon a szívembe, ahogyan ez már leginkább lenni szokott, ha Áfra Jánostól olvasok. Pedig ez már a folytatás, a szerző harmadik kis könyvecskéje, de hiába írom kicsinyítő képzővel a szót, súlya van ennek mégis, és szépsége, kívül-belül – említésre érdemes a szerkesztő Vigh Levente neve és Hrapka Tiboré is, aki a borítótervet készítette Incze Mózes festményének felhasználásával.
Dimenzionizmus a bábművészetben
Dimenzionizmus a bábművészetben
Billentyűk – Blattner Géza kísérleti bábszínháza az avantgárd Párizsban
Ha legkorábbi pályámat számba veszem, a bábszínházzal kezdődött: az udvarbeli gyerekeknek játszottam a veranda ablakából két-három bábfigurával, amelyek valójában a babáim voltak, és általában valamelyik cselekményes ének elevenedett meg a lelkes közönség előtt.
bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés