bezár
 

Portfóliók

Letapizták a wc-ben a prae.hu tudósítóját

Tartalom értékelése (0 vélemény alapján):
 Letapizták a wc-ben a prae.hu tudósítóját


Testhez simuló ruhák. Tehenek az emeleten. Kortárs művészek alkotás közben.
A 24. Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál keretében az egykori Haggenmacher sörgyárban jártunk.


Letapizták a wc-ben a prae.hu tudósítóját


Testhez simuló ruhák. Tehenek az emeleten. Kortárs művészek alkotás közben.
A 24. Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál keretében az egykori Haggenmacher sörgyárban jártunk.





Fotó: kfd

A tudósító élményekre vadászó kultúrcápaként cirkál az épületben. A műtermek nyitva, az alkotók alkotás közben szemlélhetők magának az alkotás helyének intim atmoszférájában. Majd az egyik szobába belépve -a harmadik vagy negyedik emeleten talán- lemerevedik. Villámként vág gerincébe a kultúrsokk. A kultúrsokk pedig nem más, mint Giuseppe L. Bonifati, olasz képzőművész és performer. Szimpatikus, borostás fiatalember, testhez simuló pink outfitben. Giuseppe karon ragadja a tudósítót, és egyenesen az ajtaján "színház" feliratot viselő mellékhelységbe invitálja. Az enteriőrt itt is a rózsaszín dominálja, meghatározó elem egy jókora Hello Kitty plüssfigura a vécécsésze közvetlen szomszédságában. Tudósító szeme beköttetik, füle Nagytétényi út 48-50.ire fejhallgató illesztve. A performansz lényege a taktilitás, az érintés, a fizikai közelség. Giuseppe tapogatja, simogatja a tudósítót, majd a szemet takaró kendő lekerültével erőteljes szemkontaktust létesít.



Későbbi beszélgetésünkből kiderül, Giuseppe nem akárki. Állandó közreműködője Eugenio Barba Dániában székelő Odin Teatret-jének, amely még ma is a nemzetközi alternatív színházi szcéna egyik, ha nem legjelentősebb társulata. Barba Grotowsky tanítvány. Sőt mi több, egyenesen a mester személyesen kijelölt utódja. Pályája kezdetén beviharzott a helyi színművészeti akadémiára, és kikérte a felvételiről kirúgott jelentkezők névsorát. Velük indította el társulatát, melynek tagjai olyan fizikai és verbális teljesítményekre képesek, melynek láttán a teljes magyar színészképzés kézenfogva, sűrű tömött sorokban indulhatna a sóhivatal felé.


Fotó: kfd

Bár a felületes szemlélő számára úgy tűnhet, hogy Giuseppe előadásában némi homoerotikus üzenet (egyes honfitársaink provokációnak mondanák) rejlik, erről szó sincs. Őt az idegenek közt létrejövő fizikai közelség izgatja, valamint a közönség (nevezzük így jobb híján) reakciója egy ilyen helyzetre.
A Haggenmacher sörgyár épületei a 19. Század 60-as éveiben épültek Promontoron, a mai Budafokon, Böldner és Kovács-Frigyes építészek tervei szerint. 1867-ban Henrik Haggenmacher svájci üzletember, akinek már voltak malmai Budapesten, megvette az épületeket, és belefogott a sörfőzésbe. Az 1980-as években az állami Dunafűszer élelmiszerkereskedelmi cég használta az épületeket raktár és árusító központként. A privatizációt követve 2004-ben a sörgyári épületek egy részét a Haggenmacher Udvar Kft vásárolta meg, amely azóta rendszertelen időközökben kulturális és más rendezvényeket szervez a volt sörgyár falai között.




Mint azt Lóky Tamás, az Art Quarter Budapest, vagyis az AQB vezetője elmondta, az intézmény nemzetközi művészeti központként működik, mely pályázati rendszer alapján a világ minden tájáról fogad be képző- és előadóművészeket, lehetőséget és ideális környezetet teremtve számukra alkotótevékenységük kibontakoztatásához. Különösen érdekes, hogy az AQB az általános magyar viszonyokkal teljesen ellentétes módon egy fillér állami pénz nélkül, kizárólag magánpénzből, egy külföldi üzletember elkötelezett munkájának és folyamatos fejlesztésének köszönhetően működik. Bár jelenleg az alkotóházi funkción van a hangsúly, egyre inkább próbálnak nyitni a szélesebb közönség irányába, amely tekintve a budafoki helyszínt egyáltalán nem könnyű feladat. Ezért is csatlakozott a ház idén először a 24. Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál rendezvénysorozatához.



Fotó: kfd

Bár a hétvégi kínálat a Borkonyha köré épült, a felsorolt rendezvényeken kívül három táncelőadással, köztük egy ősbemutatóval is jelentkezett a Juhász Kata és Kulcsár Noémi kortárs tánc koreográfusok alkotta Aulea Alkotóműhely. Szombaton Tanulmányok a testről címmel láthatta a közönség Juhász Kata intermediális előadásának ősbemutatóját, vasárnap pedig Kulcsár Noémi Mesévé mállva és Juhász Kata Szoborrá avatom című táncos produkcióját élő zenével. Valamint a már említett Giuseppe L. Bonifati is jelentkezett nemzetközi csapatával, kikből élő szereplős installációt rendezett.


Táncszinházi előadásokkal, performanszokkal valamint nyitott műtermekkel jelentkezett az egykori budafoki Budafoki Hagenmacker sörgyár épületébn, a Nagytétényi út 48-50-ban működő AQB alkotóház, vagyis az Art Quarter Budapest. A rendezvény a a 24. Budafoki Pezsgő és Borfesztiválhoz kapcsolódóan került megrendezésre szeptember 7-8-án.

Kovács Ferenc Dávid



Testhez simuló ruhák. Tehenek az emeleten. Kortárs művészek alkotás közben.
A 24. Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál keretében az egykori Haggenmacher sörgyárban jártunk.





Fotó: kfd

A tudósító élményekre vadászó kultúrcápaként cirkál az épületben. A műtermek nyitva, az alkotók alkotás közben szemlélhetők magának az alkotás helyének intim atmoszférájában. Majd az egyik szobába belépve -a harmadik vagy negyedik emeleten talán- lemerevedik. Villámként vág gerincébe a kultúrsokk. A kultúrsokk pedig nem más, mint Giuseppe L. Bonifati, olasz képzőművész és performer. Szimpatikus, borostás fiatalember, testhez simuló pink outfitben. Giuseppe karon ragadja a tudósítót, és egyenesen az ajtaján "színház" feliratot viselő mellékhelységbe invitálja. Az enteriőrt itt is a rózsaszín dominálja, meghatározó elem egy jókora Hello Kitty plüssfigura a vécécsésze közvetlen szomszédságában. Tudósító szeme beköttetik, füle Nagytétényi út 48-50.ire fejhallgató illesztve. A performansz lényege a taktilitás, az érintés, a fizikai közelség. Giuseppe tapogatja, simogatja a tudósítót, majd a szemet takaró kendő lekerültével erőteljes szemkontaktust létesít.



Későbbi beszélgetésünkből kiderül, Giuseppe nem akárki. Állandó közreműködője Eugenio Barba Dániában székelő Odin Teatret-jének, amely még ma is a nemzetközi alternatív színházi szcéna egyik, ha nem legjelentősebb társulata. Barba Grotowsky tanítvány. Sőt mi több, egyenesen a mester személyesen kijelölt utódja. Pályája kezdetén beviharzott a helyi színművészeti akadémiára, és kikérte a felvételiről kirúgott jelentkezők névsorát. Velük indította el társulatát, melynek tagjai olyan fizikai és verbális teljesítményekre képesek, melynek láttán a teljes magyar színészképzés kézenfogva, sűrű tömött sorokban indulhatna a sóhivatal felé.


Fotó: kfd

Bár a felületes szemlélő számára úgy tűnhet, hogy Giuseppe előadásában némi homoerotikus üzenet (egyes honfitársaink provokációnak mondanák) rejlik, erről szó sincs. Őt az idegenek közt létrejövő fizikai közelség izgatja, valamint a közönség (nevezzük így jobb híján) reakciója egy ilyen helyzetre.
A Haggenmacher sörgyár épületei a 19. Század 60-as éveiben épültek Promontoron, a mai Budafokon, Böldner és Kovács-Frigyes építészek tervei szerint. 1867-ban Henrik Haggenmacher svájci üzletember, akinek már voltak malmai Budapesten, megvette az épületeket, és belefogott a sörfőzésbe. Az 1980-as években az állami Dunafűszer élelmiszerkereskedelmi cég használta az épületeket raktár és árusító központként. A privatizációt követve 2004-ben a sörgyári épületek egy részét a Haggenmacher Udvar Kft vásárolta meg, amely azóta rendszertelen időközökben kulturális és más rendezvényeket szervez a volt sörgyár falai között.




Mint azt Lóky Tamás, az Art Quarter Budapest, vagyis az AQB vezetője elmondta, az intézmény nemzetközi művészeti központként működik, mely pályázati rendszer alapján a világ minden tájáról fogad be képző- és előadóművészeket, lehetőséget és ideális környezetet teremtve számukra alkotótevékenységük kibontakoztatásához. Különösen érdekes, hogy az AQB az általános magyar viszonyokkal teljesen ellentétes módon egy fillér állami pénz nélkül, kizárólag magánpénzből, egy külföldi üzletember elkötelezett munkájának és folyamatos fejlesztésének köszönhetően működik. Bár jelenleg az alkotóházi funkción van a hangsúly, egyre inkább próbálnak nyitni a szélesebb közönség irányába, amely tekintve a budafoki helyszínt egyáltalán nem könnyű feladat. Ezért is csatlakozott a ház idén először a 24. Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál rendezvénysorozatához.



Fotó: kfd

Bár a hétvégi kínálat a Borkonyha köré épült, a felsorolt rendezvényeken kívül három táncelőadással, köztük egy ősbemutatóval is jelentkezett a Juhász Kata és Kulcsár Noémi kortárs tánc koreográfusok alkotta Aulea Alkotóműhely. Szombaton Tanulmányok a testről címmel láthatta a közönség Juhász Kata intermediális előadásának ősbemutatóját, vasárnap pedig Kulcsár Noémi Mesévé mállva és Juhász Kata Szoborrá avatom című táncos produkcióját élő zenével. Valamint a már említett Giuseppe L. Bonifati is jelentkezett nemzetközi csapatával, kikből élő szereplős installációt rendezett.


Táncszinházi előadásokkal, performanszokkal valamint nyitott műtermekkel jelentkezett az egykori budafoki Budafoki Hagenmacker sörgyár épületébn, a Nagytétényi út 48-50-ban működő AQB alkotóház, vagyis az Art Quarter Budapest. A rendezvény a a 24. Budafoki Pezsgő és Borfesztiválhoz kapcsolódóan került megrendezésre szeptember 7-8-án.

Kovács Ferenc Dávid




Fotó: kfd

A tudósító élményekre vadászó kultúrcápaként cirkál az épületben. A műtermek nyitva, az alkotók alkotás közben szemlélhetők magának az alkotás helyének intim atmoszférájában. Majd az egyik szobába belépve -a harmadik vagy negyedik emeleten talán- lemerevedik. Villámként vág gerincébe a kultúrsokk. A kultúrsokk pedig nem más, mint Giuseppe L. Bonifati, olasz képzőművész és performer. Szimpatikus, borostás fiatalember, testhez simuló pink outfitben. Giuseppe karon ragadja a tudósítót, és egyenesen az ajtaján "színház" feliratot viselő mellékhelységbe invitálja. Az enteriőrt itt is a rózsaszín dominálja, meghatározó elem egy jókora Hello Kitty plüssfigura a vécécsésze közvetlen szomszédságában. Tudósító szeme beköttetik, füle Nagytétényi út 48-50.ire fejhallgató illesztve. A performansz lényege a taktilitás, az érintés, a fizikai közelség. Giuseppe tapogatja, simogatja a tudósítót, majd a szemet takaró kendő lekerültével erőteljes szemkontaktust létesít.



Későbbi beszélgetésünkből kiderül, Giuseppe nem akárki. Állandó közreműködője Eugenio Barba Dániában székelő Odin Teatret-jének, amely még ma is a nemzetközi alternatív színházi szcéna egyik, ha nem legjelentősebb társulata. Barba Grotowsky tanítvány. Sőt mi több, egyenesen a mester személyesen kijelölt utódja. Pályája kezdetén beviharzott a helyi színművészeti akadémiára, és kikérte a felvételiről kirúgott jelentkezők névsorát. Velük indította el társulatát, melynek tagjai olyan fizikai és verbális teljesítményekre képesek, melynek láttán a teljes magyar színészképzés kézenfogva, sűrű tömött sorokban indulhatna a sóhivatal felé.


Fotó: kfd

Bár a felületes szemlélő számára úgy tűnhet, hogy Giuseppe előadásában némi homoerotikus üzenet (egyes honfitársaink provokációnak mondanák) rejlik, erről szó sincs. Őt az idegenek közt létrejövő fizikai közelség izgatja, valamint a közönség (nevezzük így jobb híján) reakciója egy ilyen helyzetre.
A Haggenmacher sörgyár épületei a 19. Század 60-as éveiben épültek Promontoron, a mai Budafokon, Böldner és Kovács-Frigyes építészek tervei szerint. 1867-ban Henrik Haggenmacher svájci üzletember, akinek már voltak malmai Budapesten, megvette az épületeket, és belefogott a sörfőzésbe. Az 1980-as években az állami Dunafűszer élelmiszerkereskedelmi cég használta az épületeket raktár és árusító központként. A privatizációt követve 2004-ben a sörgyári épületek egy részét a Haggenmacher Udvar Kft vásárolta meg, amely azóta rendszertelen időközökben kulturális és más rendezvényeket szervez a volt sörgyár falai között.




Mint azt Lóky Tamás, az Art Quarter Budapest, vagyis az AQB vezetője elmondta, az intézmény nemzetközi művészeti központként működik, mely pályázati rendszer alapján a világ minden tájáról fogad be képző- és előadóművészeket, lehetőséget és ideális környezetet teremtve számukra alkotótevékenységük kibontakoztatásához. Különösen érdekes, hogy az AQB az általános magyar viszonyokkal teljesen ellentétes módon egy fillér állami pénz nélkül, kizárólag magánpénzből, egy külföldi üzletember elkötelezett munkájának és folyamatos fejlesztésének köszönhetően működik. Bár jelenleg az alkotóházi funkción van a hangsúly, egyre inkább próbálnak nyitni a szélesebb közönség irányába, amely tekintve a budafoki helyszínt egyáltalán nem könnyű feladat. Ezért is csatlakozott a ház idén először a 24. Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál rendezvénysorozatához.



Fotó: kfd

Bár a hétvégi kínálat a Borkonyha köré épült, a felsorolt rendezvényeken kívül három táncelőadással, köztük egy ősbemutatóval is jelentkezett a Juhász Kata és Kulcsár Noémi kortárs tánc koreográfusok alkotta Aulea Alkotóműhely. Szombaton Tanulmányok a testről címmel láthatta a közönség Juhász Kata intermediális előadásának ősbemutatóját, vasárnap pedig Kulcsár Noémi Mesévé mállva és Juhász Kata Szoborrá avatom című táncos produkcióját élő zenével. Valamint a már említett Giuseppe L. Bonifati is jelentkezett nemzetközi csapatával, kikből élő szereplős installációt rendezett.


Táncszinházi előadásokkal, performanszokkal valamint nyitott műtermekkel jelentkezett az egykori budafoki Budafoki Hagenmacker sörgyár épületébn, a Nagytétényi út 48-50-ban működő AQB alkotóház, vagyis az Art Quarter Budapest. A rendezvény a a 24. Budafoki Pezsgő és Borfesztiválhoz kapcsolódóan került megrendezésre szeptember 7-8-án.

Kovács Ferenc Dávid



Testhez simuló ruhák. Tehenek az emeleten. Kortárs művészek alkotás közben.
A 24. Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál keretében az egykori Haggenmacher sörgyárban jártunk.





Fotó: kfd

A tudósító élményekre vadászó kultúrcápaként cirkál az épületben. A műtermek nyitva, az alkotók alkotás közben szemlélhetők magának az alkotás helyének intim atmoszférájában. Majd az egyik szobába belépve -a harmadik vagy negyedik emeleten talán- lemerevedik. Villámként vág gerincébe a kultúrsokk. A kultúrsokk pedig nem más, mint Giuseppe L. Bonifati, olasz képzőművész és performer. Szimpatikus, borostás fiatalember, testhez simuló pink outfitben. Giuseppe karon ragadja a tudósítót, és egyenesen az ajtaján "színház" feliratot viselő mellékhelységbe invitálja. Az enteriőrt itt is a rózsaszín dominálja, meghatározó elem egy jókora Hello Kitty plüssfigura a vécécsésze közvetlen szomszédságában. Tudósító szeme beköttetik, füle Nagytétényi út 48-50.ire fejhallgató illesztve. A performansz lényege a taktilitás, az érintés, a fizikai közelség. Giuseppe tapogatja, simogatja a tudósítót, majd a szemet takaró kendő lekerültével erőteljes szemkontaktust létesít.



Későbbi beszélgetésünkből kiderül, Giuseppe nem akárki. Állandó közreműködője Eugenio Barba Dániában székelő Odin Teatret-jének, amely még ma is a nemzetközi alternatív színházi szcéna egyik, ha nem legjelentősebb társulata. Barba Grotowsky tanítvány. Sőt mi több, egyenesen a mester személyesen kijelölt utódja. Pályája kezdetén beviharzott a helyi színművészeti akadémiára, és kikérte a felvételiről kirúgott jelentkezők névsorát. Velük indította el társulatát, melynek tagjai olyan fizikai és verbális teljesítményekre képesek, melynek láttán a teljes magyar színészképzés kézenfogva, sűrű tömött sorokban indulhatna a sóhivatal felé.


Fotó: kfd

Bár a felületes szemlélő számára úgy tűnhet, hogy Giuseppe előadásában némi homoerotikus üzenet (egyes honfitársaink provokációnak mondanák) rejlik, erről szó sincs. Őt az idegenek közt létrejövő fizikai közelség izgatja, valamint a közönség (nevezzük így jobb híján) reakciója egy ilyen helyzetre.
A Haggenmacher sörgyár épületei a 19. Század 60-as éveiben épültek Promontoron, a mai Budafokon, Böldner és Kovács-Frigyes építészek tervei szerint. 1867-ban Henrik Haggenmacher svájci üzletember, akinek már voltak malmai Budapesten, megvette az épületeket, és belefogott a sörfőzésbe. Az 1980-as években az állami Dunafűszer élelmiszerkereskedelmi cég használta az épületeket raktár és árusító központként. A privatizációt követve 2004-ben a sörgyári épületek egy részét a Haggenmacher Udvar Kft vásárolta meg, amely azóta rendszertelen időközökben kulturális és más rendezvényeket szervez a volt sörgyár falai között.




Mint azt Lóky Tamás, az Art Quarter Budapest, vagyis az AQB vezetője elmondta, az intézmény nemzetközi művészeti központként működik, mely pályázati rendszer alapján a világ minden tájáról fogad be képző- és előadóművészeket, lehetőséget és ideális környezetet teremtve számukra alkotótevékenységük kibontakoztatásához. Különösen érdekes, hogy az AQB az általános magyar viszonyokkal teljesen ellentétes módon egy fillér állami pénz nélkül, kizárólag magánpénzből, egy külföldi üzletember elkötelezett munkájának és folyamatos fejlesztésének köszönhetően működik. Bár jelenleg az alkotóházi funkción van a hangsúly, egyre inkább próbálnak nyitni a szélesebb közönség irányába, amely tekintve a budafoki helyszínt egyáltalán nem könnyű feladat. Ezért is csatlakozott a ház idén először a 24. Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál rendezvénysorozatához.



Fotó: kfd

Bár a hétvégi kínálat a Borkonyha köré épült, a felsorolt rendezvényeken kívül három táncelőadással, köztük egy ősbemutatóval is jelentkezett a Juhász Kata és Kulcsár Noémi kortárs tánc koreográfusok alkotta Aulea Alkotóműhely. Szombaton Tanulmányok a testről címmel láthatta a közönség Juhász Kata intermediális előadásának ősbemutatóját, vasárnap pedig Kulcsár Noémi Mesévé mállva és Juhász Kata Szoborrá avatom című táncos produkcióját élő zenével. Valamint a már említett Giuseppe L. Bonifati is jelentkezett nemzetközi csapatával, kikből élő szereplős installációt rendezett.


Táncszinházi előadásokkal, performanszokkal valamint nyitott műtermekkel jelentkezett az egykori budafoki Budafoki Hagenmacker sörgyár épületébn, a Nagytétényi út 48-50-ban működő AQB alkotóház, vagyis az Art Quarter Budapest. A rendezvény a a 24. Budafoki Pezsgő és Borfesztiválhoz kapcsolódóan került megrendezésre szeptember 7-8-án.

Kovács Ferenc Dávid



nyomtat


bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés