art&design
2011. 02. 18.
Újra egyedülálló képzés a Werk Akadémián
A Werk Akadémia újra meghirdeti a Werk Stílus Weekendek elnevezésű képzését, amelyre 2011 márciusa és májusa között kerül sor. Az oktatás mindazon személyeknek és vállalkozásoknak szól, akik a 21. század kihívásaival szemben a marketing, a reklám, a styling és a valódi önismeret legkifinomultabb eszközeivel kívánnak élni és ezeket biztos ismerettel kívánják használni.
A Werk Stílus Weekend három részből tevődik össze. Az első modul márciusban, kifejezetten a vállalkozási ismeretekre helyezi a hangsúlyt, amelyben helyet kap a vezetői önismereti tréning, márkaépítés és marketing is.
A második modul áprilisban, kifejezetten a divat és stílus köré épül, amely időszak alatt a beiratkozott hallgató tanulhat divatmenedzsmentet, hogy miként nyisson és üzemeltessen divatüzletet, vagy hogyan helyezze el magát a divat diktálta világban.
A harmadik részben alapos tudásra tehetnek szert, hogyan legyenek stílusosak a tárgyi környezetük kialakításában. Megismerhetik az enteriőrstyling sajátosságait, világítástechnikai alapismeretekkel gazdagodhatnak, megtudhatják, mitől működik egy hotel, egy pub, vagy éppen egy bank enteriőrje.
Minden egyes modulhoz kapcsolódik egy Európai Uniós és Széchenyi Terv tréning, amelyeken a modulnak megfelelő témákban kaphatnak felvilágosítás a legújabb pályázati lehetőségekről és ezek sikeres megvalósításáról.
A biztos és használható tudás zálogai a Werk Akadémia technikai felszereltsége mellett a felkért neves szakemberek. A modulokban részt vesz többek között: Bali Edina kommunikációs szakértő, Molnár Orsolya pályázatokkal foglalkozó szakértő, Lang Szonja divattervező, Lakatos Márk stylist, Zólyomi Zsolt parfümőr, Vágó Réka cipőtervező, Hadas Kriszta médiaszakértő.
A képzés érdekessége, hogy nem kell mind a három modulon részt venni. Lehetőség van a márciusi, áprilisi vagy májusi részekre külön-külön is jelentkezni. Természetesen a három egység egyben ajánlott, hiszen, így kaphatnak egy átfogó képet arról, mitől működik, mitől minőségi és szerethető egy vállalkozás a 21. században. A tanfolyam hétvégeken kerül megrendezésre Budapest Belvárosában, így vidékről is könnyebb elvégezni.
A második modul áprilisban, kifejezetten a divat és stílus köré épül, amely időszak alatt a beiratkozott hallgató tanulhat divatmenedzsmentet, hogy miként nyisson és üzemeltessen divatüzletet, vagy hogyan helyezze el magát a divat diktálta világban.
A harmadik részben alapos tudásra tehetnek szert, hogyan legyenek stílusosak a tárgyi környezetük kialakításában. Megismerhetik az enteriőrstyling sajátosságait, világítástechnikai alapismeretekkel gazdagodhatnak, megtudhatják, mitől működik egy hotel, egy pub, vagy éppen egy bank enteriőrje.
Minden egyes modulhoz kapcsolódik egy Európai Uniós és Széchenyi Terv tréning, amelyeken a modulnak megfelelő témákban kaphatnak felvilágosítás a legújabb pályázati lehetőségekről és ezek sikeres megvalósításáról.
A biztos és használható tudás zálogai a Werk Akadémia technikai felszereltsége mellett a felkért neves szakemberek. A modulokban részt vesz többek között: Bali Edina kommunikációs szakértő, Molnár Orsolya pályázatokkal foglalkozó szakértő, Lang Szonja divattervező, Lakatos Márk stylist, Zólyomi Zsolt parfümőr, Vágó Réka cipőtervező, Hadas Kriszta médiaszakértő.
A képzés érdekessége, hogy nem kell mind a három modulon részt venni. Lehetőség van a márciusi, áprilisi vagy májusi részekre külön-külön is jelentkezni. Természetesen a három egység egyben ajánlott, hiszen, így kaphatnak egy átfogó képet arról, mitől működik, mitől minőségi és szerethető egy vállalkozás a 21. században. A tanfolyam hétvégeken kerül megrendezésre Budapest Belvárosában, így vidékről is könnyebb elvégezni.
További írások a rovatból
Kritika a roveretói Művészet és fasizmus című kiállításról
Más művészeti ágakról
Marék Veronika kapta a Magyar Gyermekkultúra Mestere Díjat
Katarina Stanković Neptun vihara és Ida Marie Gedbjerg Az elveszett Mozi könyv című alkotása a 21. Verzió Filmfesztiválon