bezár
 

film

2010. 02. 03.
George Clooney Batmanje a legrosszabb film
Tartalom értékelése (0 vélemény alapján):
George Clooney Batman-filmjét, a Batman és Robint választották minden idők legrosszabb filmjének egy amerikai filmmagazin olvasói.

prae.hu

Bár a színész legutóbbi filmje, az Egek ura öt jelölést is kapott az Oscar-díjra, a rajongók nem felejtenek és nem bocsátanak meg: a "bőregér" 1997-es kalandját szavazták meg minden idők legkatasztrofálisabb alkotásának az Empire magazin voksolásán.

A Robinként Chris O'Donnellt, Batgirlként pedig Alicia Silverstone-t felvonultató film háromszor annyi szavazatot kapott mint a lista második helyezettje, a John Travolta nevével fémjelzett Háború a Földön, amely a Szcientológia atyjának, L. Ron Hubbardnak a regénye alapján készült.
A harmadik leggyatrább filmnek a Mike Myers főszereplésével készült Love Guru találtatott, míg a negyedik egy 1980-ból származó film, A Titanic kincse. A lista ötödik helyét a 2007-es Bazi nagy film foglalja el, hatodik A mennyország kapuja, amelynek főszerepeiben olyan színészeket láthatott a közönség mint John Hurt, Kris Kristofferson és Christopher Walken.

A szavazatok alapján a Sex Lives of the Potato Men című brit komédia lett hetedik legrosszabb film, ezt a Mark Wahlberg és Zoey Deschanel főszereplésével 2008-ban készült Az esemény követi.

Elbántak a szavazók a halhatatlan Connor MacLeoddal is, a Hegylakó 2 - A visszatérés ugyanis a kilencedik helyre került a legrosszabb filmek rangsorában. A lista tizedik helyén a The Room című független amerikai film végzett.

Az összesen 50 filmet tartalmazó összeállítás az Empire magazin honlapján érhető el.
nyomtat

Szerzők

-- MTI/PRAE --

MTI


További írások a rovatból

Luke Korem és Simon Verhoeven Milli Vanilli – Az évszázad botránya című filmjeiről
Nuri Bilge Ceylan: Elszáradt füvekről
Dev Patel: A Majomember
Jeanne Herry: Az arcuk mindig előttem lesz

Más művészeti ágakról

Renaud-Delage: Gru 4
Gimesi Dóra: Amikor mesélni kezdtek a fák
színház

Interjú Pálffy Tibor színésszel külső-belső tényezőkről, színházi igazságról, és szerepről
Kritika a Das Rheingold és a Die Walküre előadásairól a Wagner-Napokon


bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés