bezár
 

zene

2007. 06. 12.
A MÜPA Superbrand
Tartalom értékelése (0 vélemény alapján):
Egyetlen eladható jegy sem maradt a Budapesti Wagner Napok idei első előadására, A Rajna kincsének bemutatójára. A nagyszabású produkciót követő összejövetelen nemcsak a teltházas premiert, de a Művészetek Palotája újabb nemzetközi sikerét, rangos kitüntetését is köszöntötték a résztvevők.
A várva várt Wagner-sorozat lázában égő Művészetek Palotája a bemutató napján értesülhetett működésének újabb elismeréséről. A díjat tanúsító oklevelet Wiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország vezetője és az erre az alkalomra Atlantából hazarepülő Serényi János, a Superbrands Magyarország Bizottság elnöke adja át Kiss Imre vezérigazgatónak.

prae.hu

A világszerte több mint 50 országban működő Brand Council döntése alapján a Művészetek Palotája 2007-ben elnyerte a Superbrands címet. Ez azt jelenti, hogy a tavaly FIABCI-díjjal kitüntetett intézmény “…saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek”.

A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapját csaknem 44 000 védbejegyzés képezi. A Brand Council minden országban létező önkéntes bizottsága kizárólag az arra érdemes márkákat emeli Superbrand státuszra.

Az elkövetkező évben a Művészetek Palotája jogosult arra, hogy márkakommunikációjában a Superbrands 2007 logót használja.

nyomtat

További írások a rovatból

Borbély László zongoraművész és Zeneakadémista tanítványainak koncertje
Simon Géza Gábor: A magyar jazztörténet ösvényein. A magyar jazztörténeti kutatás hatvanöt esztendeje 1958–2023

Más művészeti ágakról

gyerek

Shonna Ines és Agócs Írisz részvételével
irodalom

Műfajok, művészeti ágak, médiumok keveredése Milosevits Péter életművében
Újra nagyvásznon Tarr Béla Panelkapcsolat című filmje
Lichter Péter: Frankenstein eksztázisa – A found footage filmek és videóesszék formavilága


bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés