bezár
 

zene

2007. 06. 12.
A MÜPA Superbrand
Tartalom értékelése (0 vélemény alapján):
Egyetlen eladható jegy sem maradt a Budapesti Wagner Napok idei első előadására, A Rajna kincsének bemutatójára. A nagyszabású produkciót követő összejövetelen nemcsak a teltházas premiert, de a Művészetek Palotája újabb nemzetközi sikerét, rangos kitüntetését is köszöntötték a résztvevők.
A várva várt Wagner-sorozat lázában égő Művészetek Palotája a bemutató napján értesülhetett működésének újabb elismeréséről. A díjat tanúsító oklevelet Wiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország vezetője és az erre az alkalomra Atlantából hazarepülő Serényi János, a Superbrands Magyarország Bizottság elnöke adja át Kiss Imre vezérigazgatónak.

prae.hu

A világszerte több mint 50 országban működő Brand Council döntése alapján a Művészetek Palotája 2007-ben elnyerte a Superbrands címet. Ez azt jelenti, hogy a tavaly FIABCI-díjjal kitüntetett intézmény “…saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek”.

A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapját csaknem 44 000 védbejegyzés képezi. A Brand Council minden országban létező önkéntes bizottsága kizárólag az arra érdemes márkákat emeli Superbrand státuszra.

Az elkövetkező évben a Művészetek Palotája jogosult arra, hogy márkakommunikációjában a Superbrands 2007 logót használja.

nyomtat

További írások a rovatból

Lee Konitz interjú a YouTube-on
Kurt Rosenwinkel The Next Step Band (Live at Smalls, 1996) júliusban megjelent albuma és a Magyar Zene Házában októberben tartandó koncertje tükrében
Haydn out, Muse in – múzsadilemmák
Interjú Wéber Kristóffal a klasszikus művészetekről és a Keringőről

Más művészeti ágakról

James Mangold: Sehol se otthon
art&design

A Köddé vált jégtenger – Kortárs reflexiók Caspar David Friedrich művészetére című kiállításról
színház

Szigethy Gábor: Régi mosolyok, régi könnyek


bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés