art&design
2010. 01. 12.
Pasimegőrző a párizsi bevásárlóközpontokban
Fodrászok, masszőrök, cipőpucolók, videójátékok, távirányítós autók, magazinok és mosolygós hoszteszek által kínált üdítők várják az erősebb nem képviselőit a párizsi bevásárlóközpontokban a januári leértékelés idején működő ingyenes férfimegőrzőkben.
A leértékelés alatt hagyja párját az ingyenes pasimegőrzőben! - ezzel az újítással próbálják meg a párizsi bevásárlóközpontok rábírni a nőket arra, hogy még több időt töltsenek vásárlással.
A férfi lefoglalja magát, míg az asszony a pénzt költi: a régi klisé visszatérőben van Franciaországban, miután a bevásárlóközpontok a januári leértékelés idején ingyenes megőrzőkben kínálnak elfoglaltságot a férfiaknak, akik gyakran halálra unják magukat a vásárolgató nők mellett.
Igazi szórakoztatóközpontokká alakultak át a párizsi bevásárlóközpontok belső terei, amelyeket kényelmes kanapék, meccset közvetítő televíziók, videojátékok, távirányítós autók mellett ingyen borotváló fodrászok és cipőpucolók foglaltak el. Az ingyenes szolgáltatást naponta néhány tucat férfi veszi igénybe a 200 ezer látogatót vonzó bevásárlóközpontokban, de az ötlet egyszerre szolgálja mindkét nem igényeit.
"A nők vásárolgatni jönnek, általában pontosan tudják, melyik boltba akarnak bemenni, mi pedig eközben kényeztetjük a férfiakat" - mondta a France 2 közszolgálati televízió híradójában az egyik bevásárlóközpont marketingigazgatója.
Az ingyenes januári szolgáltatás egyes intézmények éves marketingköltségének egyharmadát is felemészti, de a televízió által megszólaltatott kereskedelmi vezetők szerint megéri a befektetés. "A célunk az, hogy különleges pillanatokkal és élményekkel, amelyek megszakítják a napi vásárlás ritmusát, ide szoktassuk a vásárlókat" - hangsúlyozta Laure Mouchot, az egyik párizsi bevásárlóközpont vezetője.
A férfi lefoglalja magát, míg az asszony a pénzt költi: a régi klisé visszatérőben van Franciaországban, miután a bevásárlóközpontok a januári leértékelés idején ingyenes megőrzőkben kínálnak elfoglaltságot a férfiaknak, akik gyakran halálra unják magukat a vásárolgató nők mellett.
Igazi szórakoztatóközpontokká alakultak át a párizsi bevásárlóközpontok belső terei, amelyeket kényelmes kanapék, meccset közvetítő televíziók, videojátékok, távirányítós autók mellett ingyen borotváló fodrászok és cipőpucolók foglaltak el. Az ingyenes szolgáltatást naponta néhány tucat férfi veszi igénybe a 200 ezer látogatót vonzó bevásárlóközpontokban, de az ötlet egyszerre szolgálja mindkét nem igényeit.
"A nők vásárolgatni jönnek, általában pontosan tudják, melyik boltba akarnak bemenni, mi pedig eközben kényeztetjük a férfiakat" - mondta a France 2 közszolgálati televízió híradójában az egyik bevásárlóközpont marketingigazgatója.
Az ingyenes januári szolgáltatás egyes intézmények éves marketingköltségének egyharmadát is felemészti, de a televízió által megszólaltatott kereskedelmi vezetők szerint megéri a befektetés. "A célunk az, hogy különleges pillanatokkal és élményekkel, amelyek megszakítják a napi vásárlás ritmusát, ide szoktassuk a vásárlókat" - hangsúlyozta Laure Mouchot, az egyik párizsi bevásárlóközpont vezetője.
További írások a rovatból
Hajdu Levente megnyitószövege a Kaján szisztémák című kiállításhoz