színház
A konferencia célja, hogy a színházi marketing legfrissebb trendjeit és kreatív megoldásait mutassa be, modern megközelítést kínálva a kulturális intézmények számára – olvasható a szervezők közleményében.
Az Uránia Nemzeti Filmszínházban zajló kétnapos esemény plenáris előadásokat, kerekasztal-beszélgetéseket és workshopokat kínál a résztvevőknek. Az első nap fókuszában a márkaépítés és célközönség-elemzés áll, míg a második napon a kreatív tartalomfejlesztés és fenntarthatóság kerül előtérbe.
A konferencián hazai szakemberek osztják meg tudásukat, gyakorlati példákon keresztül mutatva be a színházi közönség elérésének új eszközeit. A közlemény kiemeli, hogy a rendezvény színházi és kulturális vezetők, kommunikációs szakemberek, valamint a sajtó képviselői számára egyedülálló lehetőséget kínál a színházi marketing jövőjének közös megformálására. A konferencián való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Kép forrása: Magyar Teátrumi Társaság