irodalom
A 20 perc könyvklub a résztvevők számára 30 napon keresztül minimum napi 20 percnyi olvasnivalót biztosít egy külön erre a célra kialakított, interaktív felületen. A libri.hu/20perckonyvklub oldalon a cég minden nap egy új témával készül. Ezeket egy ismeretterjesztő cikk vezeti fel, amit egy új megjelenésű könyv egy részlete is kiegészít. A napi tartalmak mellett a Libri heti kihívásokkal is készül a közönség számára. Az oldal ezáltal segítséget nyújthat az olvasás rendszeressé tételében azoknak, akik nem biztosak benne, hogy melyik könyvhöz nyúljanak.
A kampányhoz kapcsolódva egy saját könyves közösséget is kialakít a könyvkereskedő, a kampányhoz létrehozott Facebook-csoportban még több információval, kihívással és tartalommal várja az olvasókat, a legaktívabbak között a kampány végeztével a Libri könyvcsomagokat is kisorsol.
A program népszerűsítésében olyan hírességek, véleményvezérek is részt vesznek, akik maguk is rendszeresen olvasnak és előszeretettel szólalnak meg könyves témákban. Ilyen Szirmai Gergely youtuber és kritikus, Kaszás Csenge tiktokker, a Csiky Gergely Színház színésze, Király Lina és Viszkok Fruzsina tartalomgyártók, Ott Anna irodalmár és Dukai Regina is. Emellett a program számára Hodász András, Szirmai Gergely, Simon Márton költő, Szabó Benedek – a Galaxisok zenekar frontembere, Jászberényi Sándor író, Tittel Kinga író és idegenvezető, Gyurkó Szilvia – a Hintalovon Alapítvány vezetője, valamint Szebenyi Péter környezetvédelmi mérnök és influencer is ír cikket.
Piacvezetőként, könyves szakemberekként az egyik legfontosabb feladatunk, hogy felhívjuk a figyelmet arra, hogy az olvasás nemcsak a gondolkodásunkat fejleszti, de pozitív élettani hatásai is vannak. Mindenkinek tudunk ajánlani legalább egy olyan könyvet, amiben el tud merülni, és aminek segítségével ki tud szakadni a sokszor stresszel teli mindennapokból. Ebben segít a 20 perc könyvklub.”
– hangsúlyozza Sándor Gabriella, a Libri-Bookline Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatója.
Kép forrása: libri.hu