bezár
 

színház

2022. 02. 09.
A cirkusz láthatatlan lelke címmel nyílt kiállítás
Tartalom értékelése (0 vélemény alapján):
A cirkusz láthatatlan lelke címmel nyílt kiállítás A cirkusz láthatatlan lelke címmel nyílt kiállítás kedden az Emberi Erőforrás Támogatáskezelő székházában; a Staféta elnevezésű programsorozat harmadik, Urbán Ádám műveit bemutató tárlata március 31-ig látogatható.

Az Emberi Erőforrás Támogatáskezelő és a MANK Nonprofit Kft. közös, Staféta elnevezésű programsorozata a művészeti tehetség átörökítésének megértésére tesz kísérletet művészdinasztiák és művészcsoportok bemutatásával. Mint írják, Urbán Ádám Balogh Rudolf-díjas fotográfus munkájának immár tíz éve jelentős témája a cirkuszi világ. A kiállított sorozat új irányból enged betekintést ebbe az egyszerre különös és elbűvölő univerzumba.

Szkéné színház

A befogadónak ezúttal lehetősége nyílik bepillantani a porond és a függönyök mögé: ahol nem csupán maga a csoda, hanem az ahhoz vezető, emberi megpróbáltatásoktól és az egyén határainak feszegetésétől rögös út is megmutatkozik.

A közleményben Szerényi Tamás újság- és prózaírót, a sorozatról készült fotóalbumban szereplő szövegek szerzőjét idézik, aki úgy fogalmaz: "Urbán Ádám képei kitágítják a perspektívát és felszabadítanak minket a narratíva kötöttségei alól, hiszen a cirkusz egyre inkább narratív műfaj, a többkötetes sikerregények, a nézettségi rekordokat döntő, folytatásos mozifilmek és sorozatok korában a cirkusz is belesimult a vonatkozó trendbe, és egyre inkább a történetmesélésen keresztül igyekszik újradefiniálni önmagát".

A Staféta című kiállítássorozat első állomásán, Budapesten a Farkas-Rákossy művészdinasztia munkáit ismerhette meg a közönség, A türelem születése című tárlaton pedig a debreceni közönség fedezhette fel neves művészek munkáinak mély jelentésrétegeit - áll a közleményben.

Mint írják, A cirkusz láthatatlan lelke című kiállítás március 31-ig látogatható a Támogatáskezelő székházában, munkanapokon 8 és 16 óra között.

kép: facebook.hu

nyomtat

Szerzők

-- MTI/PRAE --

MTI


További írások a rovatból

színház

Interjú Pálffy Tibor színésszel külső-belső tényezőkről, színházi igazságról, és szerepről
Kritika a Das Rheingold és a Die Walküre előadásairól a Wagner-Napokon
Hodászi Ádám: Kikönnyítve című drámája az Apertúra Bázison
Komáromy Bese Soha jobban című darabjáról

Más művészeti ágakról

Renaud-Delage: Gru 4
Sírtunk Cannes-ban az Un Certain Regard izlandi nyitófilmjén
art&design

Isabela Muñoz Omega című kiállítása a Mai Manó Házban


bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés