bezár
 

art&design

2021. 10. 13.
Több mint 30 divatmárka a Bálnában
Tartalom értékelése (0 vélemény alapján):
Több mint 30 divatmárka a Bálnában A divatmárkák tavaszi-nyári kreációi mellett izgalmas kísérőprogramok és egy mozgó pop-up bolt is várja a közönséget szombaton és vásárnap a Bálnában a Budapest Central European Fashion Weeken.

A Magyar Divat & Design Ügynökség keddi tájékoztatása szerint a vasárnapig tartó divathét fénypontjaként rendezik meg a hétvégén a Bálnában a divatbemutatókat, amelyeken magyar és régiós tervezők vonultatják fel legújabb kollekcióikat, a Young Talents Program fiatal tehetségei pedig diplomakollekcióikat.

prae.hu

A BCEFW-re Budapestre érkeznek a nemzetközi divatsajtó képviselői és híres influenszerek, de az egész világról képviseltetik magukat nemzetközi buyerek is, köztük a német Mytheresa, az olasz Tessabit, a japán Marubeni Fashion Link vagy az orosz Fashion Hub, amelyeken keresztül a tervezők komoly értékesítési lehetőségekre tehetnek szert.

Az idei év különlegességeként a tervezők bemutatói a Facebook mellett a TikTok-on is élőben követhetők lesznek, valamint a pályakezdők prezentációit számos TikTokker személyesen fogja közvetíteni. A divatbemutatók mellett a helyszínen 7 divat- és kiegészítőmárka állít ki.

A BCEFW idején megvalósuló közel 30 kísérőprogramon az érdeklődők ellátogathatnak interaktív nyitott showroomokba, ahol személyesen a tervezők mutatják be legújabb alkotásaikat és engednek betekintést munkájuk hátterébe. A márkák kedvezményekkel, nyereményjátékokkal és különleges meglepetésekkel készülnek, de szakmai beszélgetéseket is tartanak olyan témákban, mint a fenntartható divat, a tudatos vásárlás, és kiderül az is, hogyan változott az öltözködés az elmúlt évszázad során.

Mint írják, a Budapest Central European Select pop-up bolt a belvárosi Fashion Streeten október 19-ig várja a vásárlókat. A 27 magyar és régiós tehetség kollekcióit bemutató pop-up üzlet egy időszakos bolt, mely a későbbiekben további regionális márkákkal kiegészülve Budapest mellett - különböző időpontokban - Szlovákiában, Csehországban, valamint Lengyelországban biztosít lehetőséget a kiállításra a következő fél évben.

A közleményben hangsúlyozzák, hogy az MDDÜ az iparág érdekképviseleti szervezeteként a divathét rendszeres megvalósításával platformot teremt a hazai és regionális tervezőknek kollekcióik bemutatására. A régió divatipari szereplői számára a BCEFW jelenti a nemzetközi szakmával, illetve a divat iránt érdeklődő hazai és külföldi közönséggel való találkozás elsőszámú állomását.

„Magyarországra közel száz neves nemzetközi képviselő érkezik, akik a tehetséges kortárs márkák mellett a fővárosunkat is megismerhetik” - idézi a tájékoztató Bata-Jakab Zsófiát az MDDÜ vezérigazgatóját.

Négyzetes kép forrása: https://www.facebook.com/bcefw

nyomtat

Szerzők

-- MTI/PRAE --

MTI


További írások a rovatból

Egy mozgástanulmány
art&design

Kritika a Kis magyar kockológia című kiállításról
A Present Eye Looking to the Past című kiállításról
A teremtett „képzelet” határtalansága

Más művészeti ágakról

gyerek

Marék Veronika kapta a Magyar Gyermekkultúra Mestere Díjat
Kosztolányi Dezső Őszi reggeli című verséről
Az idei Verzión fókuszba kerülnek az anyák küzdelmei
Révész Emese és Sipos Fanni Amíg én oviban vagyok című könyvéről


bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés