art&design
A Magyar Divat & Design Ügynökség ősszel a Fashion & Design Autumn tematikus rendezvénysorozat keretében a nemzetközi kreatívipari fővárosok közül Párizst és Milánót veszi célba, de budapesti és online programokkal is készül, hogy felhívja a divat- és designipar iránt érdeklődők, valamint a nagyközönség figyelmét a magyar és regionális tehetségekre.
A rendezvénysorozat szeptemberben a Milano Fashion Weeken és a Maison&Objet szakvásáron biztosít szereplési lehetőséget a magyar márkáknak, majd októberben Budapesten nyitja meg fizikai és virtuális kapuit a 360 Design Budapest kiállítás.
A hónapban még a Budapest Central European Fashion Week is várja a nemzetközi divatipari szakembereket és a sajtó képviselőt, hogy látványos divatbemutatókon keresztül adjon teret a magyar divattervezőknek és a regionális designereknek is.
A rendezvénysorozat lezárásaként a Budapest Fashion & Tech Summit digitális, divatipari konferenciára csatlakozhatnak be azok a nézők, akik nyitottak a divatipari innovációkra, új trendekre, az iparági fenntarthatósági törekvésekre.
A Magyar Divat & Design Ügynökség a Magyar Turisztikai Ügynökség leányvállalataként alakult meg 2018-ban, két kiemelt részleggel: divatipar és designipar. Az ügynökség célja a hazai divat- és designipar nemzetközi ismertségének és elismertségének növelése, ezen keresztül pedig az országimázs erősítése.
Fotó a Magyar Divat & Design Ügynökség jóvoltából.