irodalom
A széria első négy része Ezüst díjat szerzett a Kreatív Hipnózis reklámversenyén Fotó/illusztráció kategóriában. A 2020 januárjában induló PIÜ mindjárt az első projektjével vívta ki az elismerést Magyarország egyik legrégebbi és legrangosabb kreatív reklámversenyén. A Hipnózison szerzett elismerés után a kiadványsorozat sikerszériája folytatódott.
A 2020-ban második alkalommal meghirdetett verseny célja, hogy megtalálja és díjazza Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait. Az RGB Kreatív Design ráirányítja a figyelmet a vizuális minőség erejére és fontosságára a márkacélokat szolgáló designmegoldások körében, mint az arculatok, logók, borítók, layoutok, márkakitelepülések, vagy akár service design megoldások.
Ez a két díj fontos visszajelzés az ügynökség számára. A PIÜ olyan területen ért el sikert, ahol az irodalom, mint téma csak egészen kivételes esetekben bukkan fel. A magyar irodalmat, mint terméket szállítjuk külföldre, a lehető legizgalmasabb módokon tálalva. A Hipnózison és az RGB Kreatív Design Awardon szerzett díjak igazolja, hogy a koncepcionálisan átgondolt irodalommarketing előtt fényes jövő áll, amit a hazai és külföldi, a nemzetközi mezőnyt és színvonalat jól ismerő kreatívigazgatókból és szakújságírókból álló zsűri alá is támasztott.
További információk a versenyekről, díjazottakról és a kiadványokról
Az RGB díjazottak teljes listája