art&design
Az elismerést az Art is Business magazin megálmodója, a kortársPRos hozza létre azzal a céllal, hogy méltányolja a művészeti és kulturális területet támogató vállalkozások munkáját, ezáltal egyre több cég kultúratámogatását segítse ezen a területen.
A pályázat elbírálásában hatfős kuratórium vesz részt, Juhász Dóra, a Müpa PR-vezetője, Fehér Zsuzsanna, a Ludwig Múzeum marketing és kommunikációs vezetője, Vég Szilvia, a Jurányi Inkubátorház kommunikációs vezetője, Drucker Dávid, a Trafó marketing- és kommunikációs vezetője, Batta Barnabás, a MITTE Communications stratégiai igazgatója és Balogh Máté András, a kortársPRos ügyvezetője.
A díj értékteremtő céllal jött létre, megalapozva azt, hogy a kultúrára szánt, forprofit támogatás eszméjét erősítse, valamint elősegítse a vállalat kultúra iránti elköteleződését.
Az Art is Business Díj három kategóriában – nagyvállalat, kis-és középvállalkozás, mecénás – kerül kiosztásra.
Pályázati kérdőív itt érhető el.