bezár
 

irodalom

2014. 11. 24.
A Bécs-Budapest Tranzit vendége: Klaus Händl
2014. december 1., Fuga, 1052 Budapest, Petőfi Sándor utca 5.
Tartalom értékelése (0 vélemény alapján):
A Bécs-Budapest Tranzit vendége: Klaus Händl A Bécs-Budapest Tranzit újabb állomása a Fugában lesz, december 1-jén 19 órakor. A program vendége Klaus Händl, moderátora Király Edit. Az osztrák szerző rövid, prózai etűdjeit Bartók Imre fordította. A sorozatot Lesi Zoltán mutatja be röviden.

A rendezvényt ismét az Osztrák Kulturális Fórum és a József Attila Kör támogatja. A felolvasás kétnyelvű, a szerzőt Kurdi Imre tolmácsolja.

prae.hu

Klaus Händl – Névjegy

Händl Klaus (*1969 Rum/Tirol) Bécsben, Berlinben és Port am Bielersee-ben (Svájc) él. A bécsi színészképzése után egy ottani színházhoz szerződött. Ezenkívül több filmben is játszott. Az elbeszélő kötetével (Legenden) Rauriser és Robert Walser-díjakat nyert. A 2008-as Locarnói Nemzetközi Filmfesztivál März című filmjéért a legjobb elsőfilmes kategóriában Ezüst Leopárdot kapott. 2004-ben a Theater heute  körkérdése alapján az év legjobb fiatal írója volt, 2006-ban az év dramaturgjává választották. A kétnyelvű felolvasás témája a „Félreértések” lesz. A szerző elbeszélőkötetéből (Legenden) fog felolvasni, és néhány újabb rövid prózai etűdjét is bemutatja a közönségnek.

Bécs-Budapest Tranzit

nyomtat

Szerzők

-- PRAE.HU --

A prae.hu művészeti portál 2006 óta jelenik meg, naponta friss művészeti hírekkel, tudósításokkal, és elemzésekkel, interjúkkal. Hat művészeti ág (irodalom, art&design, építészet, színház, zene, film) mellett gyerekrovata is van.


További írások a rovatból

Bemutatták Sárkány Tímea első, Boszorkányok nyara című verseskötetét
Bemutatták Szvoren Edina Kérődző Kronosz című könyvét
Horváth Iván (1948-2024)
Bemutatták Charles Bukowski A város legszebb nője című novelláskötetét

Más művészeti ágakról

Lichter Péter: Frankenstein eksztázisa – A found footage filmek és videóesszék formavilága
Gimesi Dóra: Amikor mesélni kezdtek a fák
színház

Interjú Pálffy Tibor színésszel külső-belső tényezőkről, színházi igazságról, és szerepről
Kritika a Das Rheingold és a Die Walküre előadásairól a Wagner-Napokon


bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés