bezár
 

zene

2013. 10. 04.
Az ATFLive könnyűzenei formáció nyerte el a közönségdíjat az első Antré Fesztiválon
Tartalom értékelése (0 vélemény alapján):
Az ATFLive könnyűzenei formáció nyerte el a közönségdíjat az első Antré Fesztiválon, a zsűri 13 Antré-díjat és nyolc szakmai díjat ítélt oda.

prae.hu

A fesztiválon most debütáló, vagy még fel nem fedezett tehetségek, illetve olyan művészek léptek fel szeptember 19. és 22. között, akik korábban már bizonyítottak, most azonban új utakat keresve, új alkotótársakkal, új formációkkal jelentkeztek.

Az eredményhirdetést csütörtök este tartották. 
   
Minden produkciót három zsűritag tekintett meg és pontozott az ötletességet és kivitelezést, az előadásmódot és a közönséggel való kapcsolattartást figyelembe véve. A produkciók széles skálán mozogtak: tűz performance, színház, kortárs tánc, flamenco, hastánc, világzene, megzenésített vers, orientális tánc, népzene, performance, irodalmi est, komolyzene - minden, ami színpadon, klubban előadható a zsűri elé került. 
   
Lényeges szempont volt egy produkció megítélésében, hogy arról mit gondolnak maguk a nézők: kik azok, akiket leginkább szívükbe zárnak és megkedvelnek. Ezért szavazási lehetőséget biztosítottak a nagyközönség számára is. Az egyetlen közönségdíjat az ATFLive könnyűzenei formáció nyerte el - tájékoztatták a szervezők az MTI-t.
   
Antré-díjat azok a fellépők kaphattak, akik a szakmába épp, hogy csak vagy épp most léptek be a művészéletbe, vagyis az új "felfedezettek" - összesen 13 díjat ítéltek oda.     
   
Szakmai díjat azok kaphattak, akiket a zsűri korábban már ismert, mint professzionális előadót vagy társulatot. Ebből 8-at osztottak ki könnyűzenei vagy tánc produkciókért. 
   
Különdíjat azok a fellépők kaphattak, akik ugyan nem érték el az alsó határt, a 40 pontot, de személyes meghívást kaptak valamilyen rendezvényre vagy fellépésre, 7 ilyen formációt jutalmazott a zsűri.
nyomtat

Szerzők

-- MTI/PRAE --

MTI


További írások a rovatból

Kritika a Das Rheingold és a Die Walküre előadásairól a Wagner-Napokon
Simon Géza Gábor: A magyar jazztörténet ösvényein. A magyar jazztörténeti kutatás hatvanöt esztendeje 1958–2023
A Pécsi Jazz Napok négy koncertjéről

Más művészeti ágakról

színház

A MáSzínház KÖT-EL-ÉK – „Okos lány, túlteszi magát rajta!” előadásáról
Sírtunk Cannes-ban az Un Certain Regard izlandi nyitófilmjén
Kritika a Das Rheingold és a Die Walküre előadásairól a Wagner-Napokon
Kritika Nagy Gabriella Elviszlek Amerikába című regényéről


bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés