bezár
 

színház

2012. 08. 09.
Hétfőtől válthatók bérletek a Szegedi Nemzeti Színház 130. évadára
Tartalom értékelése (0 vélemény alapján):
Hétfőtől válthatók bérletek a Szegedi Nemzeti Színház százharmincadik, jubileumi évadára - közölte Gyüdi Sándor főigazgató csütörtökön a Tisza-parti városban.

Szkéné színház

A színház különböző konstrukciókban, összesen tizenhatféle bérletet kínál a közönségnek, köztük tematikus zenés, gyerek- és diákbérletet, valamint premierekre, hétvégi vagy hétköznapi előadásokra szóló belépőket - mondta a direktor az évadkezdetről szóló sajtótájékoztatón.

    A főigazgató közölte, hogy a bérletárak minimálisan - lényegében a korábbi esztendő áfa-emelésének mértékével - drágulnak, a legolcsóbb konstrukciókért azonban nem kell többet fizetni, mint tavaly.

    A teátrum a hagyományokhoz híven megajándékozza az első háromszáz bérletvásárlót, akiket meghívnak a szeptember 7-i Nyitány gálára, amelyen az évadelőzetes keretében bemutatkoznak a társulat új tagjai és azok a színészek, akik jelentősebb feladatot kapnak.

    A közönség szeptemberben még egy rendhagyó produkciót láthat: az alapításának 25. évfordulóját ünneplő Szegedi Kortárs Balett jubileumi évadját nyitó előadást.

    Szeptember 29-én a társulat egyik legnépszerűbb darabját, a Carmina Buranát mutatják be élőzenével, a Szegedi Szimfonikus Zenekar és a Vaszy Viktor Kórus közreműködésével, a szólószerepeket Keszei Bori, Horváth István és Kelemen Zoltán énekli. Az előadás érdekessége, hogy mindazok színpadra lépnek, akik a 2001-es premier óta valaha táncoltak a darabban.

    Az évad első premierjét szeptember 28-án láthatja a Kisszínházban a közönség: John Steinbeck Egerek és emberek című színművét Balikó Tamás állítja színpadra.
 
Az első nagyszínházi bemutató október 6-án Umberto Giordano André Chénier című operája Bodolay Géza rendezésében, a premier egyben az Armel Operafesztivál nyitóelőadása is lesz.
nyomtat

Szerzők

-- MTI/PRAE --

MTI


További írások a rovatból

színház

Egy tökéletes nap Szenteczki Zita rendezésében a Hatszín Teátrumban
Haydn out, Muse in – múzsadilemmák
Bűn és bűnhődés az Örkény Színházban
Komáromy Bese Soha jobban című darabjáról

Más művészeti ágakról

Michael Sarnoski: Hang nélkül – Első nap
Gimesi Dóra: Amikor mesélni kezdtek a fák
Bartók György szerzői estje a Fugában
art&design

Vetlényi Zsolt FOLYÓÍRÁS című kiállításának kritikai szemléje


bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés