bezár
 

irodalom

2012. 05. 23.
FISZ: Reklám és Irodalom Konferencia
Tartalom értékelése (0 vélemény alapján):
Reklám és Irodalom. Vajon hogyan hat egymásra a kettő? Hogyan jut el egy irodalmi alkotás a fióktól az olvasóig? Milyen út vezet, és milyen utak vezethetnének a billentyűzettől az olvasóig a szerkesztőkön, a könyvkiadón, a marketing- és kreatív szakembereken keresztül? Milyen eszközök segíthetnek abban, hogy ne csak a barátok és nagymamák olvassák egy szerző verseit? És nem utolsó sorban: milyen az a könyv, amit a potenciális olvasó szívesen a kezébe vesz? Ezekre és még számos izgalmas kérdésre keresik a választ a Fiatal Írók Szövetségének 2012. május 24-én 15 órától megrendezésre kerülő konferenciáján ismert és elismert szakemberek segítségével.

prae.hu

A programra sok szeretettel várnak írókat, költőket, kiadók munkatársait és képviselőit, a PR, a marketing és a kommunikáció területén tanulókat és/vagy tevékenykedőket egyaránt.


PROGRAM

15:00 Megnyitó

Előadások 20 percben

Horváth Sándor, történész, az MTA BTK Történettudományi Intézet tudományos főmunkatársa: Traubit akarunk vagy kérünk? Kultúrafogyasztás a Kádár-korszakban

Huszti Gergely, az Ulpius-ház korábbi, a Funzine jelenlegi főszerkesztője: Íróépítés magyar módra?

Szinta-Molnár Péter, a PlotPoint Kreatív Ügynökség kreatív igazgatója, újság- és szövegíró: A közösségi média a kultúrában

szünet

16:30 A klaviatúrától az olvasóig - kerekasztal különböző profilú kiadók részvételével a könyvek célközönséghez történő eljuttatásról

Résztvevők: 
  • Szabó Tibor Benjamin (a Fiatal Írók Szövetségének sorozatszerkesztője, az Új Könyvpiac felelős szerkesztője)
  • Tegyi Tímea (a Magvető Könyvkiadó PR- és marketingvezetője, a Líra-csoport kiadóinak kommunikációs vezetője)
  • Tsík Sándor (a Csimota Könyvkiadó sajtós munkatársa)
  • Vándor Ágnes (az Ulpius-ház Könyvkiadó és Szolgáltató Kft. kommunikációs vezetője)
Moderál: Kalmár András, a Kultúrpart főszerkesztője és lapigazgatója, producer

szünet

17:45 Pályázatok prezentációja, értékelése, beszélgetés az irodalmi marketing lehetőségeiről

Résztvevők:
  • Perlaky-Papp József, a BKF docense, a BKF Public Relations, Stratégiai Marketing, CSR Menedzsment szakirányú képzéseinek vezetője
  • Szalai Balázs, a Kreatív vezető szerkesztője
  • Szintai-Molnár Péter

Moderál: Varga Betti, irodalomtörténész

Helyszín: Loffice, Budapest VI. kerület Paulay Ede utca 55.

A belépés díjtalan

A program alatt Könyvbüfé és Büfé (kávé, ásványvíz) működik

Együttműködő partner: PlotPoint Kreatív Ügynökség
A program támogatói: NKA, MASZRE

A konferenciához kreatívpályázat is kapcsolódik. A FISZ által kiírt pályázatról bővebben: 
http://www.kreativ.hu/reklam/cikk/palyazat_es_konferencia_reklam_
nyomtat

Szerzők

-- PRAE.HU --

A prae.hu művészeti portál 2006 óta jelenik meg, naponta friss művészeti hírekkel, tudósításokkal, és elemzésekkel, interjúkkal. Hat művészeti ág (irodalom, art&design, építészet, színház, zene, film) mellett gyerekrovata is van.


További írások a rovatból

Prae Kiadói nap Pécsett
A Könyvfesztiválon Pierre Assouline-t kérdezték a Goncourt-díjról
Antológiákról a Prostor folyóirattal

Más művészeti ágakról

Kurátori bevezető
A 2024-es Aranyvackor pályázat díjátadójáról
A 12. Primanima mint a magány és társadalmi kritika tükre
art&design

A besorolás deficitje


bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés