irodalom
2012. 05. 23.
FISZ: Reklám és Irodalom Konferencia
Reklám és Irodalom. Vajon hogyan hat egymásra a kettő? Hogyan jut el egy irodalmi alkotás a fióktól az olvasóig? Milyen út vezet, és milyen utak vezethetnének a billentyűzettől az olvasóig a szerkesztőkön, a könyvkiadón, a marketing- és kreatív szakembereken keresztül? Milyen eszközök segíthetnek abban, hogy ne csak a barátok és nagymamák olvassák egy szerző verseit? És nem utolsó sorban: milyen az a könyv, amit a potenciális olvasó szívesen a kezébe vesz? Ezekre és még számos izgalmas kérdésre keresik a választ a Fiatal Írók Szövetségének 2012. május 24-én 15 órától megrendezésre kerülő konferenciáján ismert és elismert szakemberek segítségével.
A programra sok szeretettel várnak írókat, költőket, kiadók munkatársait és képviselőit, a PR, a marketing és a kommunikáció területén tanulókat és/vagy tevékenykedőket egyaránt.
PROGRAM
15:00 Megnyitó
Előadások 20 percben
Horváth Sándor, történész, az MTA BTK Történettudományi Intézet tudományos főmunkatársa: Traubit akarunk vagy kérünk? Kultúrafogyasztás a Kádár-korszakban
Huszti Gergely, az Ulpius-ház korábbi, a Funzine jelenlegi főszerkesztője: Íróépítés magyar módra?
Szinta-Molnár Péter, a PlotPoint Kreatív Ügynökség kreatív igazgatója, újság- és szövegíró: A közösségi média a kultúrában
szünet
16:30 A klaviatúrától az olvasóig - kerekasztal különböző profilú kiadók részvételével a könyvek célközönséghez történő eljuttatásról
Résztvevők:
szünet
17:45 Pályázatok prezentációja, értékelése, beszélgetés az irodalmi marketing lehetőségeiről
Résztvevők:
Moderál: Varga Betti, irodalomtörténész
Helyszín: Loffice, Budapest VI. kerület Paulay Ede utca 55.
A belépés díjtalan
A program alatt Könyvbüfé és Büfé (kávé, ásványvíz) működik
Együttműködő partner: PlotPoint Kreatív Ügynökség
A program támogatói: NKA, MASZRE
A konferenciához kreatívpályázat is kapcsolódik. A FISZ által kiírt pályázatról bővebben:
http://www.kreativ.hu/reklam/cikk/palyazat_es_konferencia_reklam_
PROGRAM
15:00 Megnyitó
Előadások 20 percben
Horváth Sándor, történész, az MTA BTK Történettudományi Intézet tudományos főmunkatársa: Traubit akarunk vagy kérünk? Kultúrafogyasztás a Kádár-korszakban
Huszti Gergely, az Ulpius-ház korábbi, a Funzine jelenlegi főszerkesztője: Íróépítés magyar módra?
Szinta-Molnár Péter, a PlotPoint Kreatív Ügynökség kreatív igazgatója, újság- és szövegíró: A közösségi média a kultúrában
szünet
16:30 A klaviatúrától az olvasóig - kerekasztal különböző profilú kiadók részvételével a könyvek célközönséghez történő eljuttatásról
Résztvevők:
- Szabó Tibor Benjamin (a Fiatal Írók Szövetségének sorozatszerkesztője, az Új Könyvpiac felelős szerkesztője)
- Tegyi Tímea (a Magvető Könyvkiadó PR- és marketingvezetője, a Líra-csoport kiadóinak kommunikációs vezetője)
- Tsík Sándor (a Csimota Könyvkiadó sajtós munkatársa)
- Vándor Ágnes (az Ulpius-ház Könyvkiadó és Szolgáltató Kft. kommunikációs vezetője)
szünet
17:45 Pályázatok prezentációja, értékelése, beszélgetés az irodalmi marketing lehetőségeiről
Résztvevők:
- Perlaky-Papp József, a BKF docense, a BKF Public Relations, Stratégiai Marketing, CSR Menedzsment szakirányú képzéseinek vezetője
- Szalai Balázs, a Kreatív vezető szerkesztője
- Szintai-Molnár Péter
Moderál: Varga Betti, irodalomtörténész
Helyszín: Loffice, Budapest VI. kerület Paulay Ede utca 55.
A belépés díjtalan
A program alatt Könyvbüfé és Büfé (kávé, ásványvíz) működik
Együttműködő partner: PlotPoint Kreatív Ügynökség
A program támogatói: NKA, MASZRE
A konferenciához kreatívpályázat is kapcsolódik. A FISZ által kiírt pályázatról bővebben:
http://www.kreativ.hu/reklam/cikk/palyazat_es_konferencia_reklam_
További írások a rovatból
A Könyvfesztiválon Pierre Assouline-t kérdezték a Goncourt-díjról