art&design
2012. 03. 22.
Hogyan látják a diákok a hamisítást?
Kreatív pályázat kereteiben mutathatják be 14 éven felüli diákok és a felsőoktatásban tanuló hallgatók, hogy mit gondolnak a hamisításról és a szerzői jogi jogsértésekről.
Az Én így látom 2.0 című pályázatot esszé-novella, fotósorozat, képregény és plakát kategóriákban hirdette meg a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület (HENT) és a Járműipari Adatbázis Forgalmazók Szakmai Testület - közölte a pályázat kiírásával foglalkozó kommunikációs ügynökség az MTI-vel.
A pályázat arra ad lehetőséget, hogy a diákok megírhassák, lerajzolhassák és lefényképezhessék, mit gondolnak a hamisításról, a szellemi tulajdonról, a szerzői jogok megsértéséről, a zene-, film- és szoftverkalózkodásról, a vizuális alkotásokkal kapcsolatos visszaélésekről és ezekkel találkoznak-e esetleg iskolájukban is.
A pályaművek beküldésének határideje április 16., az eredményeket április 26-án, a szellemi tulajdon világnapján hirdetik ki.
További információkat ezen az oldalon olvashatnak az érdeklődők.
A pályázat arra ad lehetőséget, hogy a diákok megírhassák, lerajzolhassák és lefényképezhessék, mit gondolnak a hamisításról, a szellemi tulajdonról, a szerzői jogok megsértéséről, a zene-, film- és szoftverkalózkodásról, a vizuális alkotásokkal kapcsolatos visszaélésekről és ezekkel találkoznak-e esetleg iskolájukban is.
A pályaművek beküldésének határideje április 16., az eredményeket április 26-án, a szellemi tulajdon világnapján hirdetik ki.
További információkat ezen az oldalon olvashatnak az érdeklődők.
További írások a rovatból
A tizenkettedik European Remembrance Symposiumról
Más művészeti ágakról
Mit jelent az ifjúsági irodalom ma? – kerekasztal-beszélgetés
Marék Veronika kapta a Magyar Gyermekkultúra Mestere Díjat