film
2011. 07. 01.
Díjat nyert a magyar csapat a cannes-i reklámfesztiválon
Az Initiative Budapest ügynökség sörkampánya média kategóriában második helyezést ért el a világ legrangosabb reklámfesztiválján.
Idén 90 ország több mint 28 ezer nevezése érkezett az egy héten át tartó fesztiválra, ezzel megdöntötték az eddigi résztvevő rekordot - olvasható a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) internetes oldalán.
Az 1954 óta megrendezésre kerülő eseményre ebben az évben tizenhárom kategóriában lehetett nevezni.
A szakmai zsűri média kategóriában 84 nevezés közül díjazta ezüst oroszlánnal a magyar médiaügynökség kampányát. Ebben a témában a nyertes egy koreai ügynökség lett, amely "virtuális üzlet egy aluljáróban" kampánnyal vívta ki magának a dicsőséget.
A kategória rövidlistájára további két magyar alkotás is rákerült, nekik azonban nem sikerült díjat hazavinniük.
Korábban Sas István reklámszakember több alkalommal nyert ezüst és bronz díjat a versenyen.
Az 1954 óta megrendezésre kerülő eseményre ebben az évben tizenhárom kategóriában lehetett nevezni.
A szakmai zsűri média kategóriában 84 nevezés közül díjazta ezüst oroszlánnal a magyar médiaügynökség kampányát. Ebben a témában a nyertes egy koreai ügynökség lett, amely "virtuális üzlet egy aluljáróban" kampánnyal vívta ki magának a dicsőséget.
A kategória rövidlistájára további két magyar alkotás is rákerült, nekik azonban nem sikerült díjat hazavinniük.
Korábban Sas István reklámszakember több alkalommal nyert ezüst és bronz díjat a versenyen.
További írások a rovatból
Más művészeti ágakról
Mit jelent az ifjúsági irodalom ma? – kerekasztal-beszélgetés
Interjú Beck Tamással, a 33. Salvatore Quasimodo Költőverseny fődíjasával
Kupihár Rebeka A heterók istenéhez kötetbemutatójáról