zene
Schumann Szimfonikus etűdjeinek (op. 13) interpretálásában könnyedén megtalálja a harmóniát: a keményebb és légiesebb részek úgy váltakoznak villámgyors ujjai alatt, hogy ha lehetne, mindvégig nem vennénk lélegzetet sem. Ám alázata és előadóművészetének kiválósága - melyet Kocsis Zoltán is méltatott vele dolgozván - Liszt h-moll szonátája révén mutatkozik meg igazán.
A szünet után, mikor a zongorista elfoglalta székét, s a terem is elcsendesült már, Farkas jó egy percig csendben van még - készül, megtölti feszültséggel a termet, s csak akkor kezd bele a szonátába, mikor úgy érzi, minden készen áll Liszt megszólaltatására és befogadására. Együtt él hangszere hangjaival - olyannyira, hogy a zárótétel után látszik, nem engedi őt a zongora, beletelik egy percbe, míg szabadul, meghajol és felzúg a taps.
Két ráadás még, s utána már csak simogatás a szívnek és léleknek Schubert F-moll Fantáziája (op. 103), mesteri négykezesben Vásáry Tamással. Simogatás nyilván Farkas lelkének is - de a miénknek vitathatatlanul.