irodalom
Hogyan lehet mindenki másnál jobb terméket előállítani és megtalálni a „kreatív zseniket”, akik képesek kitalálni a jövőt? Könyvheti újdonságaik közül ajánlják a Google ikonikus vezetőinek könyvét a cég egyedülálló módszereiről, Alain de Botton „felhasználói kézikönyvét” a hírekhez, valamint Dan Ariely (pszichológus és viselkedési közgazdász) kötetét önbecsapásról és hazugságról.
Megjelent egy látványos-okos új ismeretterjesztő gyerekkönyvük, Edward de Bono „új klasszikusa”, A laterális gondolkodás, és egy üzleti könyv, az Egyszerűség.
Eric Schmidt - Jonathan Rosenberg: Google
Így vezetünk mi
Eric Schmidt és Jonathan Rosenberg már sokat tapasztalt és elismert vezetők voltak, amikor több a Google-hez kerültek. Hamar rájöttek azonban: ha ennél a cégnél sikereket szeretnének elérni, mindent újra kell tanulniuk az üzleti menedzsmentről. A Google vezérigazgatója és a cég igazgatótanácsának elnöke könyvében bemutatja a vállalatvezetési elvekről - kultúra, toborzás, kommunikáció, stratégia, innováció – alkotott formabontó nézeteit.
Bolti ár: 4 200 Ft
Dan Ariely: Az (őszinte ) igazság a hazugságról
Hogyan csapjuk be önmagunkat és másokat?
Bár szeretünk becsületes emberként gondolni magunkra, valójában mindnyájan csalunk vagy
hazudunk néha. Dan Ariely, pszichológus és viselkedési közgazdász, könyvében a tisztességtelen viselkedést állítólagosan kiváltó költség-haszon elemzést vizsgálja, és arra a következtetésre jut, hogy gyakran azok az irracionális erők – pszichológiai és környezeti tényezők – hatnak a cselekedeteinkre, amelyeknek általában nem tulajdonítunk nagy jelentőséget.
Bolti ár: 3900 Ft
Alain de Botton: A hírek
Felhasználói kézikönyv
Hogyan lehetséges, hogy a katasztrófabeszámolók sokszor felemelőek? Miért lelünk élvezetet a politikusok bukásában? Mitől olyan érdekes a híres emberek szerelmi élete? A sajtó olyan domináns helyet foglal el társadalmunkban, mint egykoron a vallás, mégsem vagyunk tisztában életünkre gyakorolt hatásaival. Az író-filozófus De Botton a repülőgép-szerencsétlenségektől a gyilkosságokon, celebinterjúkon át a politikai botrányokig a hírek huszonöt alaptípusát teszi szokatlanul beható vizsgálat tárgyává. Nyugalmat, megértést és némi józan mérlegelést hoz a hírgépezetekkel való állandó érintkezésünkbe.
Bolti ár: 3600 Ft
Mi az igazság?
Meglepő tények, megdöbbentő tévhitek
Izgalmas világunkban számos meglepő tény és tévhit kering a köztudatban. Derítsd ki, mi az igazság!
– A fekete lyuk mindent elnyel, ami a közelébe kerül.
– A T-rex volt a legnagyobb dinoszaurusz.
– Testünk 75%-a víz.
– A spenóttól erősebbek leszünk.
Igaz vagy hamis?
Bolti ár: 4 200 Ft
Jiri Scherer - Michael Hartschen – Chris Brügger: Egyszerűség
Hatékony stratégiák az üzleti sikerhez
A fejlesztők egyre bonyolultabb funkciókkal látják el termékeket, a cégek folyamatosan bővítik a már meglévő szolgáltatásaikat és üzleti modelljeiket, miközben egyre kevésbé veszik figyelembe a fogyasztók egyszerűséget preferáló igényeit. Pedig ma még inkább igaz, mint bármikor: az üzleti siker titka az egyszerűség. A szerzők 5 alapelvet és 14 stratégiát mutatnak be a termékek, a szolgáltatások és az üzleti folyamatok egyszerűsítésére.
Bolti ár: 2 900 Ft
Edward de Bono: Laterális gondolkodás
Mit tehetünk, ha a bevált módon nem találunk megoldást egy problémára? A kreatív gondolkodás szaktekintélye bestseller könyvében bemutatja a laterális gondolkodás alapjait. Kiderül, miként sajátíthatjuk el ezt a készséget, amelynek segítségével újszerű látásmóddal, egyszerűen és hatékonyan oldhatunk meg problémákat, valamint könnyedén gyárthatunk új ötleteket. De Bono az Oxfordi, a Cambridge-i Egyetemen és a Harvardon is tart előadásokat, Nobel-díjas kiválóságok és a világ vezetői egyaránt szívesen fordulnak hozzá tanácsért.
Bolti ár: 3 200 Ft