gyerek
Ismét beteg gyermekeknek segít az Amway: a vállalat idén futással és szurkolással gyűjt a SOTE I. sz. Gyermekklinika új, életmentő műszerére a 29. SPAR Budapest Maraton Fesztiválon 2014. október 11-én. Az Amway Hungária célja, hogy 1 millió forinttal járuljon hozzá az új, betegőrző monitor vásárlásához a 175 éves kórház számára, ahol évente több mint 60 000 gyermeket látnak el.
Az Amway társadalmi szerepvállalásának fontos eleme világszerte, így Magyarországon is a gyermekek támogatása. Amellett, hogy a sport, az egészséges életmód fontosságára hívja fel a figyelmet, a vállalat a legnépszerűbb hazai sporteseményeken és önkéntes vállalásokkal is a gyermekek gyógyítását segíti. Az Amway Hungária országszerte több gyermekkórház mellett 2012 óta összesen közel 10 millió forinttal támogatta a SOTE I. sz. Gyermekklinika intenzív osztályát. „Az Amway filozófiájának egyik fő alapelve a családok jóléte és biztonsága a kezdetek óta. A SPAR Budapest Maratonon az Amway dolgozóival és üzleti vállalkozóival, akik maguk is gyakorló édesanyák és édesapák, célul tűztük ki, hogy 1 millió forinttal segítjük a klinika új eszközének megvásárlását. Nincs ahhoz fogható érzés átélni azt, ahogy minden megtett kilométerrel magunk is gyógyíthatunk” – mondta el Törőcsik Dalma, az Amway Hungária vállalati kapcsolatokért felelős vezetője.
A SPAR Budapest Maraton résztvevői egy izgalmas Guiness-rekordkísérlet részesei is lehetnek. Az Amway idén útjára indított „Adj egy ötöst” nemzetközi kampánya keretében a világ minden pontján, így a maratonon is tenyérlenyomatokat gyűjt. A kezdeményezés célja, hogy összesen több mint 30 000 lenyomattal megdőljön az eddigi Guiness-rekord, ezzel felhívják a figyelmet a fejlődő országok alultáplált gyermekeire. Az Amway minden egyes kézlenyomat után 1 dollárt utal majd át a rászorulók részére.
Az Amway világszerte a közvetlen értékesítési iparág egyik vezető vállalata. Az 1959-ben az egyesült államokbeli Adában alapított és jelenleg is ottani székhellyel működő Amway több mint nyolcvan országban kínál fogyasztóknak szánt termékeket és üzleti lehetőséget. Az Amway legnépszerűbb márkái a NUTRILITE® vitaminok, ásványi anyagok és étrend-kiegészítők, az ARTISTRY® bőrápolók és dekorkozmetikumok, valamint az eSpring® víztisztító rendszerek. A legutóbbi pénzügyi évben az Amway vállalatcsoport éves árbevétele 10,9 milliárd dollár volt. További információk a honlapon.